wtorek, 7 kwietnia 2015

informacja na temat bloga

Hej i witam, w bardzo krótkiej informacji.

Mam dla was wiadomoœci, mój hit tygodnia,robótki rêczne i normalne wpisy bêde prowadizi³a w tygodniu mam dla was dni kiedy co bêdzie.

A oto one;

Hit Tygodnia- soboty albo niedziele,

Robótki rêczne- w czwartki,

Normalne posty- w poniedzia³ki i w pi¹tki, ale co do tego mo¿e dojdzie wtorek ale jak nie to poniedzia³ek zmieni siê i bêdzie wtorek i pi¹tek jeszcze nad tym myœlê.

Staram siê to posegregowaæ i ¿eby niemeieæ tego rozkopanego.

Wszystkie tematy mam na laptopie i mam zaznaczone kiedy co mam dodaæ, tematy mam posegregowane i teraz mam co kiedy bêdzie.
Mam nadzieje ¿e spodoba siê wam odmiana mojego bloga. Równie¿ myœlê nad zmian¹ tematyki jak¹ prowadze czyli 10 Wpisów z przyjacielem na Kolorowy Blogger.Jak myœlicie czy ta odmiana wypali??? Ja s¹dze ¿e tak,bez ¿adnych w¹tpliwoœci.


I to chyba na tyle co mam do powiedzenia zapraszam na mój blog jest tam kolorowo i ka¿dy znajdzie coœ dla siebie.
Mój blog nazywa siê ; www.kolorowyblogger.blogspot.com zapraszam.


Pozdrawiam Wiktoria.

1 komentarz:

  1. Co za zbieg okoliczności też mam Hit Tygodnia i ręczne robótki :O dziwne -.-

    OdpowiedzUsuń