niedziela, 12 kwietnia 2015

robótki ręczne

Siemka wszystkim♥♥♥
W Ręcznych Robótkach! Dzisiaj podam wam instrukcję jak zrobić żeby ktoś się uśmiechnął ;) 
A więc tak potrzebne materiały to : 
  • Kartka A4 
  • Kolorowe pisaki 
  • Nożyczki 
  • Taśma klejąca 
  • Kredki 
  • I najważniejsza rzecz pozytywne myśli i uśmiech na twarzy  :)
Kartkę A4 przedziel kreską żeby jedna część była większa, a jedna mniejsza. Tą mniejszą część poprzecinaj pionowo w paski, ale żeby się nie rozerwały ;) Na każdym przeciętym pionowo pasku, napisz miłe słówko ♥ Na większej połówce kartki napisz wielkimi literami Miłe Słowa, i ozdób tą kartkę według siebie. Następnie przyklej ją taśmą klejącą w widocznym miejscu :D

Niej więcej tak to ma wyglądać ;)  

    






Ps: Jakby co zdjęcie nie jest moje, tylko ściągnięte ;)  
Tak, tak niestety to już koniec tego postu :( Ale jutro będzie Hit tygodnia. Mam nadzieję że was zaciekawił ten post ;) Jakoś pomysł wziął się stąd że dzisiaj starałam się myśleć pozytywnie, chociaż niestety miałam dzisiaj różne przykrości. Ale nie warto się tym przejmować :/ Warto myśleć POZYTYWNIE!!! 
Oczywiście zachęcam was do zrobienia tych oto kuponów na Miłe Słowa ☺

5 komentarzy:

  1. Wiki ja cie Lubie ale ty odgapiasz
    Słowo w słowo to jest wkurzające.
    Wchodzisz na jej bloga i kopiujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiktoria jak nie masz pomysłów na bloga to go nie prowadź a nie że co post ode mnie zgapiasz mam już tego dość -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. WIKI TO JUŻ NIE JEST ŚMIESZNE!!

    OdpowiedzUsuń