sobota, 4 kwietnia 2015

wywiad a by na pewno

Wywiad zrobiłam z moimi 3 koleżankami z Irlandii : Mariją,Vanessą, i Liną.
Też mnie czytają i są naprawdę fajne i razem robiłyśmy piżamy party i naprawdę było super i śmiesznie z myślą dla was przetłumaczyłam nasz wspólny wywiad było trudno ale się udało tydzień czasu mi to zajęło ale się opłacało nie wiem czy dokładnie czy nie ale chyba dobrze więc czytajcie bo warto aha one też mają blogi ale nie będę podawała więc.......... zaczynamy od początku .

Witam serdecznie !

Byłam dziś u MARII, (linki do blogów znajdziecie pod koniec postów) i postanowiłam przeprowadzić wywiad :) z liną, vanessą, i marią. A więc zaczynamy.....

WIKTORIA- Skąd pomysł na bloga ?

LINA- Ale pytanie zadałaś :D pomyślałam że będzie fajnie być taką jak moi idole, ale tak właściwie, to od dziecka marzę by być sławna w internecie :)

vanessa- Z głowy...

MARIA- Spodobało mi się że moje koleżanki mają bloga, i też zapragnęłam go mieć


wiktoria zaczęła się śmiać nie wiadomo z jakich powodów ???

W- A skąd pomysł na nazwy blogów ?

M- Tak jakoś myślałam wtedy o BFF - Nazwa Bloga Naj

lepiej z przyjacielem

L- Bo ogółem jestem optymistką, i chcę niektórym osłodzić życie- Słodki Blog

V- Od Jagody ( pomagała mi )

W- Pomysł na posty przychodzą wam do głowy, czy musicie trochę pogłówkować ?

M- Przychodzi do mnie.... sam nie z kolegami :D

A- To zależy, czasami jest tak że pomysł przyjdzie na klaśnięcie, a czasami tak, że muszę pomyśleć czasami nawet parę dni

M- Zawsze mam jakiś pomysł ;)

W-Jaką tematykę maja wasze blogi ?

M- Mój blog jest o wszystkim...

L- Chciałam pomóc osobom, które mają jakieś problemy, nie umiem pomóc osobie prosto w oczy, raczej przez bloga

M- O różnych rzeczach, on jest wszechmogący :)

W- Jakie są wasze pasje poza blogiem ?

L Jestem człowiekiem renesansu, interesuję się wieloma rzeczami śpiewaniem, graniem na gitarze, czasami sportem. Ale przede wszystkim uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi

M- Taniec plastyka i koleżanki !

L- No na razie robię żne ozdoby z filcu Oraz interesuję się tańcem

W- Czy jesteście zadowolone ze swoich blogów ?

M- Alesz oczywiście

V- Nie, no bo nie lubię jak mi pewna osoba posty komentuję :/

L- Tak bardzo, chcialabym żeby mieć trochę więcej wyświetleń, ale jestem i tak bardzo zadowolona!

W- Jakie porady macie dla innych blogerów ?

V- Nie poddawajcie się, wierzcie w siebie, nie przejmujcie się co piszą inni, na przykład hejterami, nie warto się przejmować ich zdaniem, oni wam tylko zazdroszczą!!!!

M- Nie przejmujcie się innymi, ja się przejmowałam i nie warto !!!!

L- UWIERZCIE W SIEBIE, NIE PODDAWAJCIE SIĘ, PISZCIE DO KOŃCA !!!


W- Dzięki za wywiad :P
L- Proszę bardzo

M- Plose :)

V- Alesz nie ma za co :)

Linki do blogów :) POLECAM !

To już koniec tego wywiadu Papa

Zapraszam również do innych postów ;)

Pozdrawiam WIKTORIA
koniec a tu jeszcze takie zdjęcie jak się przeprowadza wywiad

Bildergebnis für wywiad

pozdrowiam wiktoria

hahaha LOL :D







 

5 komentarzy: