niedziela, 12 kwietnia 2015

robótki ręczne czyli filc.

Hej witam w robótkach ręcznych dzisiaj cośki z filcu ja robie torbe a wy mozecie kombinować. W czoraj zrobiłam torbe w kształcie zajączka a jeszcze wczeœniej zrobiłam koszyk wielkanocny zdjęcia znajdziecie póżniej.

A dzisiaj robimy torbe czrno białom z kwiatkami.Wiem będzie ciężko ale damy radę.

Jeszcze dodam zdjęcia tego koszyka i torby zajączkowej.








Przykro mi ale nie umiem dodać zdjęcie koszyczka ale na dole wam to opisze.
Dobra ja wam pokazałam jakie zrobiłam prace,a teraz powiem wam gdzie to kupiłam i jak to zrobiłam.

A więc najpierw to zszyłam a potem lepiłam ciepłym klejem no wiecie w pistolecie.

Paski musiałam przyszyć w środku i też je pokleiłam.Wszystko pokleiłam ponieważ myślałam że jak coś tam włoże to sie rozpadnie.To był zając.

A teraz jest koszyk.

Koszyk było trudno zrobić bo był trawa i dodatki. Też wszystko szyłam i kleiłam podobne do królika. Owieczke kleiłam a nie szyłam.
Gdzie można kupić filc ??

Ja kupiłam akurat w bardzo znanym mi sklepie. Emm były już gotowe wzory wystarczyło je tylko wypchać zszyć i skleiać.Dodatki kupiłam osobno.

Mam nadzieje że znajdziecie coś dla siebie. Możecie tworzyć z filcu różne rzeczy gwarantuje ubaw   filc jest uparty, jak skończe torbe to wam pokaże ją jestem dopiero w połowie torby i bardzo się złoszcze bo ta torba i igła którą dostałam połamała się i teraz chodze po sklepach i oglądam dobrą i porządną igłe.I to na tyle dzięki wam.

Pozdrawiam Wiktoria.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz