wtorek, 24 marca 2015

czytaj komentuj itd.

Mam listę
  1. SUCHAR TYGODNIA
  2. Piosenka Tygodnia
  3. Jedzenie Tygodnia
  4. Ciekawostka Tygodnia
  5. Ulubieniec Tygodnia
  6. Wyzwanie
Wy w komentarzach możecie pisać tylko pytania i wyzwanie dla mnie a ja spróbuje to nakręcić albo opisać to jakoś. Chce też wszystkich powitać na moim blogu i zachęcam do czytania.

Wszystkie posty będą co tydzień mam nadzieje że spodoba wam się mój pomysł , i będzie mi bardzo miło.

Zacznijmy może od numeru 5 Ulubieniec Tygodnia



co wam to mówi dla mnie ULUBIENIEC TYGODNIA to przyjaciel ,czekolada ,itd.

wiecie co poraz pierwszy mogę pisać o wszystkim mogę pisać o moich problemach o tym gdzie z kim jestem mogę dodawać zdjęcia i to nieważne z kim to jest super.

I nie odgapiam od nikogo pomysłu z blogiem to mój drugi blog a więc może cię mi podskoczyć .
Kocham być sobą ale nienawidzę gdy ktoś mnie kopiuje chyba wiecie co mam na myśli.
Jedna dziewczyna napisała w swoim blogu nie będę mówiła jej imienia napisała że nie obchodzi ją co inni o niej mówią że nie obgaduje że taki to wzór i jest idealna ale ona taka nie jest skopiowała mnie i każdego z mojej klasy próbowała się z tobą zakolegować i się zaprzyjaźniła ale aż za bardzo po kilku tygodniach się nie odzywała a póżniej weszłam do klasy i wszyscy się na mnie patrzą i mówią siamnto i owanto ale póżniej sobie przypomniałam komu mówiłam o wszystkim i się okazało że to ona wszystko powiedziała nie fajne uczucie, więc miej przyjaciela ale takiego na jakiego ty zasługujeszbo przyjaciel fałszywy nie jest dla ciebie. uważaj na przyjaciela prawdziwego i fałszywego bo żle sięto skończy.
wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz