wtorek, 24 marca 2015

problemy które spotykają ludzii prawie na codzień

Jest to moja przestrzeń, w której przedstawiam własne spojrzenie na współczesny wiek. Wypowiadam własne zdanie na tematy społeczne, polityczne, życiowe. Nie musicie się z nim zgadzać, ale może warto je znać…

Na moim blogu opisane są moje przeżycia, przemyślenia i wszystko co pojawia się w mojej głowie. Znajdują się tu moje smutki i radości … wszystko co chcę z siebie wyrzucić jak i to czym chcę się z kimś podzielić.

Myślę, ze wśród moich filozoficznych przemyśleń znajdziesz perełki dla siebie. Pisze głównie w nawiązaniu do moich życiowych doświadczeń, studiów, życia osobistego, wolontariatu. Chciałabym piąć się w górę w pisaniu i karierze zawodowej.

Blog o prawie wszystkim. Dużo artykułów o zdrowiu, gotowaniu no i moich pasjach – wiersze i główna powieść „Wiele twarzy Anki”. To historia o dziewczynie, która prawie każdego dnia jest inna. Raz spontaniczna, potem skryta, czasami też smutna. Można powiedzieć typowa nastolatka. Nie wierzy w miłość, lecz w przyjaźń, której wciąż wyczekuje. Każdy tu znajdzie coś dla siebie. Serdecznie zapraszam :)

Pare-slow-o-wszystkim

Nieskoordynowany i niekiedy nieskładny bełkot na tematy wszelakie chłopca wkraczającego w dorosłość. Pierwsze trudne decyzje, zarobione pieniądze i trudy poszukiwania własnego miejsca w życiu plus parę kilogramów marudzenia, poszukiwania wniosków, rozmowy i dzielenia się pasjami.

Bylem-jestem-bede

Uwielbiam mangę,  i kocham rysowanie. Prowadzę bloga, na którym prezentuję połączenie moich pasji. Serdecznie zapraszam :)
Pomyslowa-Perspektywa-Lilith

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz